10 minut čtení

GDPR


Vyhněte se dalšímu zdlouhavému papírování a svěřte správu GDPR dokumentů do rukou RehaTabu.

Zpracování osobních údajů (GDPR)

Pro jednoduché zpracování osobních údajů pacientů vám RehaTab poskytne na míru připravený dokument. Jedná se o tzv. informaci o zpracování osobních údajů. S pomocí tohoto dokumentu můžete pacienta o zpracování osobních údajů informovat papírovou formou nebo e-mailem. Stav informovanosti je možné spravovat v Kartě pacienta v sekci Základní údaje.

Papírovou formu dokumentu si můžete vytisknout pomocí tlačítka Tisk dokumentu. Následně je vhodné si nechat vytisknutý dokument od pacienta podepsat a nahrát jej do Příloh v Kartě pacienta kliknutím na tlačítko Nahrát podepsaný dokument. Nahráním podepsaného dokumentu dojde k aktivaci příslušného tlačítka v sekci Základní údaje. Současně se také u tlačítka zobrazí informace o tom, kdy a jakým způsobem byl pacient informován. Stav informovanosti pacienta můžete měnit i manuálně bez nahrání podepsaného dokumentu nebo zasílání e-mailu.

Pokud byla informace o zpracování osobních údajů zaslána e-mailem, podpis pacienta není nutný. Doporučujeme se však při první návštěvě ujistit, že pacient e-mail skutečně četl. Zaslání e-mailu s informací o zpracování osobních údajů se automaticky provede po vytvoření první události v Kalendáři nebo po schválení prvního rezervovaného termínu na stránce Rezervací. E-mail lze také odeslat manuálně kliknutím na tlačítko Odeslat dokument pacientovi e-mailem.

Nastavení zpracování osobních údajů (GDPR)

Zapnout hlídaní informovanosti pacienta o zpracování osobních údajů

Po zapnutí bude RehaTab automaticky kontrolovat, jestli byl pacient informován o zpracování osobních údajů (GDPR). Pokud pacient již informován byl, bude v Kartě pacienta v sekci Zpracování osobních údajů (GDPR) aktivní příslušné tlačítko spolu s informacemi o tom, kdy a jakým způsobem byl pacient informován. Pokud pacient nebyl informován o zpracování osobních údajů, bude v horní části Karty pacienta zobrazeno upozornění.

Zapnout automatické odesílání informace o zpracování osobních údajů na e-mail pacienta

Informace o zpracování osobních údajů bude automaticky odeslána pacientovi po vytvoření první události v Kalendáři nebo po schválení prvního rezervovaného termínu na stránce Rezervací. Pokud bude automatické odesílání vypnuto, je možné vždy odeslat e-mail s informací o zpracování osobních údajů pomocí tlačítka Odeslat dokument pacientovi e-mailem v Kartě pacienta v sekci Zpracování osobních údajů (GDPR).

Typ informace o zpracování osobních údajů

Vyberte si typ informace o zpracování osobních údajů podle toho, jaké služby poskytujete. Je možné si zvolit typ určený pro zdravotnická zařízení nebo pro ostatní pracoviště. Znění informace o zpracování osobních údajů se bude různit podle zvoleného typu.

Znění informace o zpracování osobních údajů

Kliknutím si můžete zkontrolovat finální znění informace o zpracování osobních údajů, která bude předávána pacientům.